Tekninen tuki

IBM vianetsinnästä voit etsiä ratkaisua ongelmaasi
esim. virheilmoituksen
tai numeron avulla.
(valitse Tuen laji "Information Management")




 

_______________________________
HUOM
Kesäperjantaisin suljemme klo 14.  Normaaliaikaan palaamme syyskuun alussa jolloin olemme taas auki klo 16 saakka.

Yhteystiedot

Kaikki sopimusasiakkaamme ovat oikeutettuja ilmaiseen tekniseen tukeen puhelimitse tai sähköpostitse. Mikäli henkilökuntamme ei pysty ratkaisemaan ongelmaanne, välitämme ongelman SPSS:n kansainväliseen tukeen. Tällöin vastauksen saaminen kestää yleensä 2 - 3 päivää.

Ennen kuin otat yhteyttä tukeemme:

- Tarkista käsikirjasta tai asennusohjeista että olet tekemässä oikein
- Etsi ratkaisua ongelmaasi virheilmoituksen tai numeron avulla IBM:n vianetsinnästä (valitse Tuen laji "Information Management")
- Varmista, että käytössäsi on viimeisin versio ohjelmistostasi.

    Kun soitat tukeemme, sinulla pitäisi olla tiedossasi:

    - Ohjelmiston nimi ja versio, mielellään myös lisenssi- tai aktivointikoodi
    - Ohjelmiston antama virheilmoitus tai tarkka kuvaus ongelmasta

    Teknisen tuen yhteystiedot:

    Sähköposti: support (at) spss.fi
    Puhelin 09-4355 9221 (arkisin klo 09.00 - 15.00)


    Copyright © 2011, SPSS Finland Oy. Kaikki oikeudet pidätetään.
    SPSS Finland Oy, Sinikalliontie 12, 02630 Espoo, Finland